wtorek, 30 października 2012

Płukanka z cebuli:)

Witam:) pisałam ostatnio , że mam zamiar sporządzić sobie na włosy płukankę z łupin cebuli. I tak też zrobiłam:)

Przepis:
*2 garście łupin z cebuli
*Litr wody

Łupiny z cebuli trzeba zagotować w wodzie następnie odstawić na 30 min, przecedzić i użyć do ostatniego płukania włosów.

Kiedy płukanka już wystygła pognałam myć włoski. Płukanka jest bezzapachowa , nie zabarwiła mi ręcznika czego się obawiałam.
Włosy po użyciu płukanki , był szorstkie , takie twarde i bałam się ,że jak wyschną woogle ich nie rozczeszę . Ale na szczęście jak to bywa mokre włosy często są takie szcztywne, a jak wyschną stają się mięciutkie i błysszczące. Tak też stało się w tym przypadku.Oprócz miękkości i błysku , zauważyłam takie refleksy na swoich włosach.
Myślę ,że płukanki będę używać częsciej:) Bardzo spodobał mi się efekt uzyskany na moich włosach.
Mogę Wam ją z czystym sercem polecić!:))

A teraz odejdę troszkę od tematu.
Mam pewnien dylemat , mianowicie: Zaczyna denerwować mnie mój odrost i nie wiem czy farbować czy nie?
Myśle ,że udało mi się go ująć na zdjęciu. Kurcze obiecałam sobie ,że po farby już nigdy nie sięgne, ale ten mysi kolor na czubku głowy mnie dołuje. A wy co o tym myślicie: FARBOWAĆ CZY NIE?? A jeśli tak to z jakiej firmy kupić farbę i jaki kolorek ( bo ja zawsze kupie sobie jakiś niewypał)

                                                                                                                             Pozdrawiam!:)

9 komentarzy:

  1. nie wiedziałąm ze można robić płukankę z cebuli.
    Kolor na początku odrostu zawsze jest brzydki i inny od naturalnego a dopiero po kilku cm zmienia się w ładniejszy. Poczekaj kilka miesięcy i zobaczysz jak się zmieni. Zawsze możesz używać naturalnych płukanek do farbowania o kilka odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tyczy się odrostu nie chcesz wstrzymać się jeszcze trochę?Idą święta i sylwester tuż tuż.Natomiast płukanka fajna myśl, czy zapach łupin cebuli utrzymuje się na włosach?Ja w ubiegłym tygodniu w ramach walki o każdy wypadający włos wtarłam w skalp sok z cebuli, 30 minut z miksturą na głowie prawie mnie nie dusiło zapachem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płukanka nie ma woogle zapachu cebuli:)

      Usuń
  3. jakos nie moge sie przekonac do stosowania cebuli na wlosy czy skalp,ale w planach mam zrobic macerat,ale to kieedys :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na płukankę :)
    Ostatnio zaczynam odkrywać ich potencjał i wdrażać do swojej pielęgnacji.
    Moim ulubionym wariantem jest płukanka z naftą kosmetyczną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płukankę naftą również uwielbiam:))

      Usuń
  5. A może poczekaj i będziesz miała takie "ombre". Też nie znosiłam moich"mysich" włosów a jak widzę je teraz u innych to zaczynają mi się podobać... ale też obiecuję sobie "koniec z farbą" a potem za przeproszeniem dup** z tego :P

    OdpowiedzUsuń